Onun adı egzama değil, seboraik dermatit. maalesef kesin çözümü yok. şampuan falan sizin gibi vakalarda işe yaramaz. sizin artık losyon kullanmanız lazım. sizin durumun aynısı bende var ve m-furo losyon kullanıyorum çıktıkça, sürüyorum 2 güne dökülüyor ve geçiyor. ayda bir kaç kez çıkıyor ve kullanıyorum losyonu kullanınca geçiyor. içinde kortizon var ancak olmayanı da yok sanırım. 2 günde bir şampuan kullanmaktan ayda bi kaç kez bu losyonu kullanmak iyidir.