Her iki ihtimalde olabilir çünkü bizzat kendimin bile hayret edebileceği şeyler yaptım hiç unutmadığım 2 olay var. Çok yoğun ve uykusuz bir haftaydı sabah işyerine arabamla geldim akşam dolmuşla dönmüştüm ve bu 3 gün devam etti kendi arabamın olduğunu unuttum uykusuzluk insana herşey yaptırır. Diğer olayda yine iş yoğunluğu ve uykusuz dönem dönüşte eve marketten erzak aldım arabayı markette unuttum yayan döndüm. Sizinkininde iyi yada kötü niyet bilemiyorum ama insanoğlu bazen bu tip durumlarda yaşabiliyor. Geçmiş olsun.