Arabanın arkasında film varmı, dışarıdan anne görünecek şekildemi, eğer görünür şekilde ise yanlışlık olmuş olabilir. Film var ise anneyi görmeden çalma girişimi de olabilir, çakırlar zaten haftasonları hariç çok yoğunluk yok ve kamera da yok gibi.
Antalya da yaşayan biri olarak arabayı çoğunlukla çalışır durumda bırakırım, gözüm korktu.
Araç filmli görmesi imkansız zaten ve bir anda girmiş arabaya hızlı hareketlerle... oturmuş koltuğa direksiyonu falan tutmuş adam annem ses edince bir anda çıkmış... yani hadi yanlışlık oldu! her koltuğu kendine göre ayarlar insan o ayardan bile anlarsın... arabanın döşemesinden koltuğundan... kapıyı açış hissinden... iki farklı renk iki farklı araç yani ben çok ihtimal vermiyorum

biri yazmış adamın arabası zaten var neden çalsın diye şu yorumu görünce ayrı güldüm zaten çok masum bir arkadaş.