Arabanın arkasında film varmı, dışarıdan anne görünecek şekildemi, eğer görünür şekilde ise yanlışlık olmuş olabilir. Film var ise anneyi görmeden çalma girişimi de olabilir, çakırlar zaten haftasonları hariç çok yoğunluk yok ve kamera da yok gibi.
Antalya da yaşayan biri olarak arabayı çoğunlukla çalışır durumda bırakırım, gözüm korktu.