gander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki babamı açık öğretime yazdırsak mezun etsek olurmu , yoksa işe ilk başladığındaki mezuniyet durumu mu kâle alınır
açıköğretime yazdırın mezun olunca mevcut kadro üzerinden değerlendirilir diye biliyorum devam ettiği derece vs