Merhabalar cihaz aldıydım 2 aydır ödeyemedim ve sim kartı çıkartmak istediğimde borcunu ödemeden çıkartamazsın dediler bugunde googleden mail gelmis hesabınıza girmesseniz 15 gün icersinde console hesabım silinecejmiş icersinde 2000 tl degerinde bakiye vardı en son kredi kartımın limiti yok 3000 tl kadar taksit de yaptıramıyorum acaba başka yolu varmıdır bu işin