ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gece de şehir merkezine yani Artvin'e otobüs var yani doğru mu hocam o zaman süpermiş
Şehir merkeziyle bir işiniz yok ki içerde kalıyor Artvin merkez, sahil boyundan hiç ayrılmadan geri dönüyorsunuz