hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen yıl 24 saate geçmişler ama gece dolmuş olur mu olmaz mı orasını bilmiyorum her saat başı otobüs var ama
Gece de şehir merkezine yani Artvin'e otobüs var yani doğru mu hocam o zaman süpermiş