hankaya4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harç ücreti 150 tl ister kapıda nakit ödüyorsunuz isterseniz Online ödüyorsunuz. Otobüsle hopaya kadar gidersiniz ordan da dolmuşla 15 dk da sınırda olursunuz. Giriş saati çıkış saati önemli değil giriş yapın ardından koşa koşa çıkış yapın farketmiyor
Hocam bir sorum daha olacak bilet bakıyorum da akşam saatlerine var sadece akşam gitsem gece sınırdan giriş yapılabiliyor mu çünkü ertesi gün sabahtan tekrar Artvin'de olmam lazım oradan da Trabzon'a geçeceğim. Belli bir saat sınırı yok değil mi geçiş için 7/24 geçiş yapılabiliyor.