İşte bende böyle bir şey olduğunu düşünüyordum, çünkü 500 limitli benim kartım var 700 yükleyip limiti 500 olan karttan 700 tl çektirebiliyordum, yarın bir bankayı da arayalım birde 30 bin karta atıp satın alım yapamazsam para kartta kalır geri alamam vs. Durumu olmasın.
Kartta kalmaz. Harcamak zorunda da kalmazsınuz bankayı aradığınızda da o kart sahibinin vadesiz hesabına aktarılır