sakurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEN kendi kredi kartıma istediğim kadar para yatırıyorum kart bakiyesi örnek 20bin ben 30bin yatırdım... 20bin kredi kartı bakiyesi artı 10bin bakiyem var kartımdan bakiye aşımı olmadan işlem yapıyorum. sadece dikkat edilmesi gereken parayı bugun yatırdın gece muhasebeleşmesi yapılır sabah istediğin bakiyede işlem yapabilirsin...
Diyelim ki öyle oldu ancak 30 k lık bir alışveriş yapamazsınız. Yani 20 bin liralık bir alışveriş yapıp onu ödeyip tekrar alışveriş yapan yerden iade talebi oluşturupta o bakiye 30 000 olabilir. Bir şeyler bir şekilde olabilir ancak sonuç değişmez.