eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orta seviye.bütçeye göre iyi. zaten 1 yıl önce bu fiyatlara en iyilerine yakın modelleri alıyordun.
Evet hocam boya m1 alasım vardı ilk sonra bir üst seviyesinde en düzgün ve uygun fiyatlı bunu buldum hem ses kartı olması hem kalitesi tak çalıştır olması vs. hoş
Tripodu pek sağlam değil onunda canı sağolsun