Merhaba apple alınan bir üyeliği iptal edip iade talebi açmıştım. 27 ekimde iade işlemi yapıldı olarak işlem gözüküyor ücret iadesi 10gün oldu henüz hesaba geçmedi bu konuyla ilgili bankayla mı iletişime geçmem gerekiyor ?