İşini görür mü bilmem ama zamanında başıma geldi ve şu şekilde çözdüm:
Sorunu uzun uğraşlar sonucunda çözdüm. Normalde nasıl becerdiysem ana kartım desteklemesine rağmen Legacy olarak kalmış onu UEFI olarak düzelttikten sonra Rufus programı ile UEFI destekli bir iso dosyasını flaşa yazdım daha sonra format attım. BIOS ekranına girip CSM Support seçeneğini disabled olarak ayarladım. Secure Boot seçeneğinİ aktif ettim Üzerine tıkladım ve Secure Boot seçenğini. Enable Yaptım. Hemen altında Secure Boot Mode olacak onu Standard yerine Custom olanı seçtim ve Restore Factory Keys ayarına tıkladım. Bu şekilde başarılı bir şekilde Secure Boot yani Güvenli Ön yükleme modunu açmış oldum.
Gıgabayte için BIOS ayarlarından Storage Boot Opiton Control: UEFI olarak ayarlayın. Rufus ile iso dosyasını seçtikten sonra disk bölüm düzenini GPT olarak ayarlayın. Diğer seçenek yani MBR, LEGACY için geçerlidir ve onu seçerseniz bu dediğim işlemleri yapmaya kalksanız bile windows açılmıyor sürekli BIOS ekranına atıyor.