Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mustafa hocamın dediği gibi hocam, iş başı ödeme al başın ağrımasın. Bu kim olursa olsun, bunu prensip edinin kendinize. Umarım ödemenizi yapar.
Halen bekliyorum geldim dedi ödeme yok olmadı akşam şikayet konusu açacağım