OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa logo + story yapıldı ödeme yapmadı beklemedeyiz.
Mustafa hocamın dediği gibi hocam, iş başı ödeme al başın ağrımasın. Bu kim olursa olsun, bunu prensip edinin kendinize. Umarım ödemenizi yapar.