Ödeme kısmında Şubat'ta öde yöntemini seçmeyi unutmuş olabilirsiniz. Ben dün gece alışveriş yaptım. 1 TL çekip geri iade etti. İlk taksit Şubat'ta olmak üzere 2 taksitli alışveriş imkanı sundu. Banka kartı ile sipariş vermiştim. Eğer Şubat'ta öde yöntemini seçtiğinizden eminseniz müşteri hizmetlerine sorabilirsiniz. Belki iade alıp tekrar sipariş verebilirsiniz.