Merhaba arkadaşlar, tesadüfen sosyal medyada gezinirken bazı gümrükte takılan ürünlerin satışlarını yapan hesapları gördüm ve merak edip satıcılar ile görüşme sağladım. Normalde 50 bin tl ye satılan telefonları bile 20-30 bin tl gibi fiyatlara satıyorlar ve kapalı kutu olup 3 gün içinde iade 7 günde değişim veriyorlar, tabi burası Türkiye ister istemez insan bir şüpheleniyor düşen fiyat bile neden bu kadar ucuz diye. Hiç bu tür siteler ya da satış depolarından cihaz aldınız mı kapanmama garantisi verip fatura kesiyorlarmış isterseniz depomuza gelerekte satın alabilirsiniz görüp deneyerek diyorlar.