Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VDS'leri @isimkaydet; 'den alıyorum bende memnunum açıkçası, şuraya eski bir mesajı bırakıyorum.
kesinlikle paragöz bir firma değil ve paradan çok insan kazanmak istiyorlar. Bende çok seviyorum ekiplerinden her birisi ayrı ayrı kaliteli ve iyi insanlar