ShopDiscord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@DartkGandalf;
@Asyacuk;
https://www.r10.net/is-verenler/

burayada iş verecek olanlar konu açıyor mesela
Sağolun hocam, ama 5 trade puanı olmayanlar ticari konu açamıyor maalesef. İlle de birşey almak istemiyorum.