Kredi kartı olsa da kredi almak kolay değil hocam sigorta vb. olmadığı için.
Ama devamlı kart kullanıyorsanız ve limitiniz biraz yüksek ise verebilirler belki. Birde kullandığınız bankanın alışveriş kredisi varsa ona başvurun derim. Ayrıca Fibabanka'da daha kolay verebilir. (Alışgidiş bakabilirsiniz.)