Merhaba, hepsiburada'dan bir ürün alacağım. Öğrenci kredi kartım bulunuyor ama limiti doldurmak istemiyorum ve kredi notuna etki etmesi için alışveriş kredisi ile alacağım.
Kredinin tutarı 2,500 tl. %0 faizle ing bankası veriyor. Mevcutta kredi notum 1206 civarı. Az-Orta risk gözüküyor. Ödemeler vs. hepsi düzenli.
Daha önce hiç bu alışveriş kredisi olayını deneyimleyen oldu mu ?