hocam e randevu sisteminden hatırlatma sistemi oluştur telefonun sistemdeki güncel olsun,

sana boş randevu olduğu zaman sistem otomatık mesaj atıyor o mesajda link geliyor tıklıyorsun 10 dakıka zamanın var hemen alman gerek sisteme girdikten sonra 10 dakıka içinde almaz isen otomatık düşüyor.

başka türlü çok zor. ben hep öyle alıyorum.

hatta almamaya gayret ediyorum maddi imkanım el verırse özele gitmeye gayret gösteriyorum enazından doktora istediğini sorabılıyorsun.