YorumYok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emniyete Jandarmaya bu kadar gereksiz baskı oluşturabilecek ortamlar hazırlamayın. Adamlar arama yapsın. Sen temizsin lakin belki bir başkası torbacılık yapıyor. Cüzdanında saklıyor. Yasalar ne yazık ki emniyeti jandarmayı kısıtlıyor. Önceden polislerin askerlerin bir ağırlığı vardı. İnsanlar çekinirdi. Şimdi ne yazık ki polisleri dövüyorlar resmen. Lütfen gereksiz algı yaratmayın. Temizseniz sorun yok bırakın cüzdanınızı arabanızı arasınlar. Hatta hep dua ederim her yerde her an keşke çevirme olsa. Olsa da aranan şahıslar yasa dışı herhangi bir şey taşıyanlar için gerekenler yapılsa diye...
Arakdaşım onların o yaptığı uygulamadna o bahsettiklerin geçmiyorki. Haberi olmayan vatandaş geçiyor sadece. yada kafası güzel 2 duble içmiş; yada 2 meşe almış adam yakalıyorlar. Emniyet bu torbacıların nerde olduğunu bilmiyor mu sence ? Emniyetle iigili algı yaratmak değil derdim ama hep filler depreşiyor çimler eziliyor isyanım buna.

Eskiden polis idare eder halden anlardı; artık adam almak için sebep arıyor.




ayrıca bu vatandaşın sabıkası yok sicili yok cüzdanını o kadar didik didik edipte 1 yada 2 meşe yada 2 3 tane hap yada 1 2 gr kokain bulunca dünyayı mı kurtaracaktı ? torbacılar cüzdanlarında mı saklıyor? bu bildiğin adam alma çabası. O adamın sicili gidecekti uyuşturucu kulanmak belkide satmaktan işlem yiyecekti. sapal samanı ayıran ayırabilen polislerimiz lazım bize. Herkes esuçlu muamelemesi yapmayan temzi toplum olması için çaba sarfeden. Kota doldurmak için insan yakan değil.