Emniyete Jandarmaya bu kadar gereksiz baskı oluşturabilecek ortamlar hazırlamayın. Adamlar arama yapsın. Sen temizsin lakin belki bir başkası torbacılık yapıyor. Cüzdanında saklıyor. Yasalar ne yazık ki emniyeti jandarmayı kısıtlıyor. Önceden polislerin askerlerin bir ağırlığı vardı. İnsanlar çekinirdi. Şimdi ne yazık ki polisleri dövüyorlar resmen. Lütfen gereksiz algı yaratmayın. Temizseniz sorun yok bırakın cüzdanınızı arabanızı arasınlar. Hatta hep dua ederim her yerde her an keşke çevirme olsa. Olsa da aranan şahıslar yasa dışı herhangi bir şey taşıyanlar için gerekenler yapılsa diye...