Ben 4 5 ayımı indikatörlere ayırdım. Onlarca indikatörde deneme, backtest yaptım. Aradığım türde bir indikatör bulamadım.
Bende 1 aydır araştırıyorum 8/12 gidiyorum ama anı tepki yapınca direk likite doğru gidiyor dün -250 ile kapattım. Umarım bulabiliriz
boga da iken hepsi kazandırır ayı da iken hepsi kaybettirir

Hiç bir ücretli olan para kazandırmadı.
3commasdan kendinize göre pozisyon belirleyip gecin
shortcuyum hocam o yüzden dışındayım commas Lara bakacam teşekkür ederim
supertrend bir kac varyasyon ile kullanabilirsin, kazanma konusunda insanlar cin olmadan adam carpmayi deniyor, futures da dusuk kaldiracla baslayin en az 1/3 oynayin. Risk odul oranini ne kadar iyi ayarlarsaniz okadar iyi bu sekilde gozunuz kapali kazanirsiniz
dakikalık işlem açıyorum 5-15min de Supertrend malesef değişiyor
Teşekkür ederim