ne yaptınız hocam merak ettim ? aldınız mı ?
Hocam Lada nin muayeneyi yaptırdım, sigortasına da 1 ay vardı sarı siteye tok satıcı olarak ilan attım(sigortayı yenileyene kadar satılırsa elektrikliye geçerim satilmazsa binmeye devam mantığı ile) son güne kadar arayan olmadı tam sigorta yaptıracağım gün 3 kişi aradı yarın bakalım diye. Bende bu akşam sigrota yaptıracam eğer bakacaksan bu gün gel dedim yarın pazarlık yapmam sigortayı kestirince dedim.bir gün sonra Sigortayı yaptırdım adam aklımdaki fiyatı da verdi ama erkeklik yaptım sigortayı da yaptirdim alırsan bu fiyat dedim oda almadı. Yaza kadar 85 model Lada ile de am yazın ztn bisiklet kullanıyorum yaza artık 3e 5e bakmadan çıkarırım elden