yazılım dillerinin yanında ingilixce ve arapça çok önemli bu devirde.iyi biryazılımcı olmak için lisanda öğrenmelisiniz.bu ikisi yeter
Arapça bu saatten sonra öğrenebileceğimi sanmıyorum ama okuduğumu anlayabilecek kadar İngilizce biliyorum. Arapça'yı yarım öğrenmek yerine İngilizce'ye ağırlık verirsem en azından bir konuda başarılı olabilirim.