karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
daha önce temayı lisanslı alıp şimdi satıyor olamaz mı? tek bir açıdan bakıp kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsun ancak yaptığın iş yanlış. yanlışı bu şekilde güzelleyemezsin.
Anlattığım konu her ikisi içinde geçerli daha önceden alınmış tema bile olsa olası bir şikayet durumunda kullanıcıya özel alınmadığı için iade yapılması zorunludur.

Ve her GPL lisansı n8lled değildir. Dediğiniz gibi temaları alıp sonrasında satışını yapmakta aynı durum geçerli.