BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynayan biri değilim. Şu an kullandığım cihaz Mi 5s 3 - 64. Ben aldığımda amiral gemisi sayılırdı 6 yıl oldu nerdeyse. Telefonu görseniz kasa hala sıfır gibi. çizik dahi yok. Bir kez bile format atmadım telefona. Aldığım telefonu güzel alıp uzun süre kullanma niyetindeyim. O yüzden sd888 yada sd778G+ çok fark etmeyecek benim için.



8 de OIS desteği yok kamerada. 8 Pro alayım diyorum onu bile satanlar +7500 den satıyor. Birde ikinci el alma taraftarı değilim. Kapalı kutu 8 pro bulamıyorsunuz. O nedenle 9 Pro ya da Nothing bakıyorum
Facebook gruplarında teknoess emin yilmaz var onda oluyor hocam bir bakın isterseniz