Hocam kısaca adsense hesabı açarken ülke bölümünü atıyorum ingiltere seçiyor genelde seçildiği için bu ülkeyi söyledim. sonra domaın alıp adsense onayı alıyor . Daha sonra payoner hesabı açıyor vergi sıkıntısı yaşamamak için . Payoner kart istiyor . adsense pin geldikten sonra adsense banka bilgilerine payoner hesabının bilgilerini giriyor. Sonra o payoner banka kartı ile Türk ticaret bankası sanırım bakmanız lazım adsense yatan parayı atmden gidip çekiyor yurt dışı hesap olduğu için parada yurt dışında kaldığı için vergiyi bu şekilde çözüyorlar. Ya da pinli adsense hesabı alıyor ingiltere adsense başta yazdıklarımı tek seferde para ödeyerek başlıyor sonra payoner hesabı açmak kalıyor . Eskİden kolaydı şimdi nasıl bılmıyorum.
aynen öyle daha detaylı anlattı arkadaş. vergisini vereceksiniz tr adsense kullanabilirsiniz özet olarak %15 vergisi var.