bilinçli olmak lazım.indirimleri takip etmek gerek. yeni nesil bilmez ( en fazla 20 yaşında olanlar ) eskiden ayakkabılar çinde üretilmezdi.avrupada veya o ülkenin kendi tesislerinde üretilirdi.malzeme kalitesi çok iyi olurdu.şimdi en kral ayakkabı markası çinde üretiliyor. size '' mizuno '' markasını öneririm. japon malıdır eski sağlam ayakkabılara benzer. evet tuzludur fiyatı ama indirimini takip edin. geçen 1000 lira altı vardı bir model param yoktu almadım ama bu sefer 1500 lira var %20 indirim
https://www.mizunotr.com/mizuno-spark-3123
bu parayı fazlasıyla hakeden bir marka.ama tshirtleri tayları yan giyimlerinden uzak durun aşırı pahalı.sadece ayakkabıda bu markayı öneririm indirimlerini takip edin verdiğiniz paraya değer