Küçükken her lazım olduğunda yeni hesap açardım. Güzel zamanlardı fakat şuanda aktif olarak kullandığım 2 adet mevcut.
Kurumsal ve aile üyeleri için olanları saymıyorum.

1 tane de çok eski var. Yadigar. Kıyamıyorum.