Az'dan az çoktan çok gider. Koskoca kanun ilk gelen alan ismini alır demiş. Firma başvurup alsaymış.
Sadece firmanın işlem yaptığı alan ya da onları taklit etme gibi birşeye girmediğin sürece kafan rahat olsun.
Ha çok önemli bir alan adı değilse ver gitsin. Kafan rahat olur.
Birisine açtığım site icin, ünlü birisi 2014'de beni mahkemeye vermişti telif hakkı için ve 5000 liralık tazminat davası koymuş. Neyse mahkemeler duruşmalar tek başıma götürüyordum. Bir yerde sıkıldım avukat tuttum. 6 yıl sürdü. Kazandım benim avukarın masrafı dahil 10 bin lira girdi adamlara. Ama çok zamanım gitti. Keşke 5000 lira verip 6 yıl dava ile uğraşmasaydım.