Hocam bende de politika ihlali hatasi veriyor siteyi onaya yolladim yine bir haftadir ses yok bu durumda domainde sorun yok degil mi?
net bişey söylemek malasef mümkün degil hocam tabiki.ama benim tecrübelerime göre,dedigim gibi banlıysa hemen politikadan red geliyor.çok adsense banlattım,içlerindeki domainlerden kimisii yeni hesaplara ekleyip devam ettim kimiside asla yeni hesaba eklenmedi.eklenmeyenlerde hep politika ihlali yedi,ve cevap hemen geldi.banlı oldugundan şüphelendigim hiç bi domainde dedigin gibi uzun sürmedi.