CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmediğimden soruyorum, neden bu kadar pişmanlar? Ne gibi bir problemle karşılaşacaklar?
Hiç bir sorun olmasa tr uzantısı çıkacakmış seneye yorumda biri soyledi bu sefer de onlardan almak zorunda kalıcak 😁