TOGG'un yerliliği milliği ne derece baskın bilemem. Ama ben çok fazla yerli ve milli diyemem bu araba hakkında.
Lakin bir araba üretiyoruz öyle yada böyle. Dışardan geliyor veya gelmiyor parçaları.
Gösteriş ve söylenen özellikler olarak çok çok çok lüks ve bu ülkede milyonların sahip olamayacağı özellikler mevcut.
Yani eğer dediğiniz gibi 1M bandında satılırsa borca girer kredi çeker gene almak isterim.
Ama ben değil 1M 2M bandında bile satılacağını düşünmüyorum.
Daha şimdiden 2023 olmasına 2 ay varken vergi harçlarına felan her şeye %122'den fazla zam geldi.
2023 olana kadar neçe zamlar gelir. E bide 2023 olduktan sonra gelmesi muhtemel zamlar var.

O yüzden keşke dediğiniz fiyatlarda satılsa. En azından ülkenin çok zengin kısmını değilde onun bir altı olan belli bir kısmını mutlu eder.