dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu asgari ücretli Tesla'ya mı biniyor yurt dışında? Böyle bir şey mümkün müdür? Böyle bir imkan var olup da Türkiye'de kalmak enayilik değil midir?
Teslaya binmiyor ama bir araba için de yıllarca çalışmak zorunda kalmıyor . 2 aylık asgari ücret bile değil adamların ülkesinde ? Biz de ne kadar ve kaç aylık asgari ücretle alınıyor ?