Beyler atladığınız bir konu var burada, isterse milyonlarca satsın bu araba devletin ya da milletin değil ki? 5 tane holdingin cebine gidecek bu para. Benim merak ettiğim beş tane özel firmaya para kazandırmak için neden devlet bankaları faizsiz para verir? Neden tüm kurumlardan ve kanallardan bunun reklamı yapılır neden bakan nezdinde övgüler dizilir. Çok garip işler. Devletin özel sektörü desteklemesi tabii ki güzel şeydir ama bu herkese eşit olmalıdır, sadece belli isimler sürekli destekleniyorsa benim hoşuma gitmez bu iş.

Valla bi işini destekleyeyim diyorum, hep muhalefet olmaz biraz destek çıkalım diyorum ama yine yok yine yok (: Bu zorlu'yu yerli (!) telefondan da iyi biliriz biz, devletten aldığı destekleri falan. Anlatacak o kadar çok şey varki. Ne diyelim inşallah vatana millete hayırlı olur.