Kimisi çok konuşuyor, kimisi boş konuşuyor.

Gayet başarılı bir araç olduğu ortada, bu seviyede bir aracın piyasa değeri de ortada ve rekabetçi bir fiyata sahip olacağı da bir gerçek...

Bu durumda çok ve boş konuşan arkadaşlar boşa yorulmasın ilk 3-5 yıl fiyatı ne olursa olsun yok satacaktır zaten.