Ben daha zengin olupta nazardan 3. Gün öleni görmedim bu ülkede. Arabayı sadece avukat doktor moktor mu alabilecek bunumu istiyorsunuz anlamadım ki? Asgari ücretten bahsediyorlar yurtdışında asgari ücrete calisanmi var acaba.
Bırakın togg mogg ayaklarını gene paranın kime gideceği belli zaten.
Yahu asgari ücretli Tesla'ya mı biniyor yurt dışında? Böyle bir şey mümkün müdür? Böyle bir imkan var olup da Türkiye'de kalmak enayilik değil midir?