dmr88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi de avukat, doktor moktor bu ülkenin vatandaşı değil mi? Yerli halk adında yeni bir toplum mu ortaya çıktı? Bu memlekette zengin olan, 3. gün nazardan ölür.
Ben daha zengin olupta nazardan 3. Gün öleni görmedim bu ülkede. Arabayı sadece avukat doktor moktor mu alabilecek bunumu istiyorsunuz anlamadım ki? Asgari ücretten bahsediyorlar yurtdışında asgari ücrete calisanmi var acaba.

Bırakın togg mogg ayaklarını gene paranın kime gideceği belli zaten.