bazı kişiler togg alınca paranın Türkiye'de kaldığını sanıyor. En büyük yanılgı burada. Parçaları zaten Dövizle yurtdışından getiriyoruz. TOGG almak demek zaten cari açık vermek demektir. Alınan her togg için yurtdışından parça geldiğini düşünerek hareket edeceksiniz. Türkiye'de üretilen kısımları için evet bir miktar para Türkiye'nin cebinde kalacak ama paranın çoğu yine yurtıdışına gidecek.

Evet diğer ülkelerde toplama parça alarak yapıyor bu işi ama adamların parası değerli. toplama olması onlar için bir anlam ifade etmiyor. Türkiye için toplama araba demek cari açık demektir. Öncelikle bunu idrak etmeniz gerekiyor.

Evet binlerce satış olacaktır. Avukatlar,doktorlar siyasiler vs derken güzel bir satış olacak ama o kadarla kalacak. Lüks grubu arabası olan kolayca satıp TOGG alabilir fakat yerli halk bu arabayı rüyasında görecek. Kim 1 milyonu sıfırdan biriktirebilir ?