Alıntı
Bi bitin be kardeşim twitterda o kadar çoksunuz ki !!!
ya bu arkadaşa bir ay ban atılması için forumun yöneticisi emir vermedi mi? Bu adamın banı nasıl açılabiliyor? Kurumsal üye olduğu için mi? hala gelip burada saçma sapan konuşuyor.
mesaj1, bu mesajın altında ise cezam neyse kabul ediyorum mihvalinde birşeyler söylüyor zaten ki mesajda bahsedilen konuyu açıp iftira atan kişi o. Normalde cimere şikayet edilmesi gerekiyor o adamın yeni yasaya göre. Lütfen bu kadar kolay olmasın bazı şeyler. Buradaki üyeleri aptal sanmayın arkadaşlar.
Konuya dönecek olursak proje finansmanını çoğunlukla devlet sağladığı için, başkasının aldığı arabanın da parası sizden çıkacak. Bunu unutmayın. Bedava, ucuz hiçbir şey yoktur. Vergi olarak alırlar yani sizden.