GrenqLanTT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@SaatciAdam; 5 bin ticaret puanına sahipmişsiniz gibi yorum yapmanıza gerek yok ayrıca bu bir ticaret alışveriş platformu yani burda illa alacaksınız veya size zorla satıyoruz gibi bir kural bir madde yok ben ticaret puanım yüksek diye birşey yazdığımı da göremiyorum ticarette ve alışveriş te zorla diye birşey yok ister alın ister almayın bu kadar basit iyi günler 👋
Söylediğin iyi oldu bende zorunda sanıyordum iyi bari almak zorunda değilmişiz 😂