Üniversite okumak şarttır, üniversite insanın kişisel gelişimi için gereklidir, üniversite iş garantisi vermez ama insanın kendini geliştirir.
Üniversite güzel bir şeydir.
Ek olarak ben yazılım sektöründe çalışıyorum, ilanlarda hep 4 yıllık üniversite mezunu ararlar, ne kadar iyi yazılımcı olsanızda ik çalışanı sizi lise mezunu görürse cv nizi alıp bir kenara atar.