ademir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki nekadar süredir sgk lı çalışıyorsunuz maaşınız nekadar gösterildi yani kısaca vizeye başvurur gibi evraklarımı hazırladınız biz öğrenci vs değiliz çalışanız ondan soruyorum
sgk değil, özel sandık çalışıyorum.
kurumun resmi maaş bordrosunu ekledim, yüksek gösterme gibi bir durumum olmadı,
Tur alırken, Şahsi olarak vizeye başvurmuyorsunuz.
Tur şirketi bir Vize firması aracılığı ile Vize başvurunuzu alıyor.