Afrika ve Ortadoğu pazarı için mükemmel bir cihaz.
Avrupa ve Asya da satış yapmak imkansız.
Hala yerli derdinde olanlar var neden bunu anlamakta güçlük çekiyorsunuz.
Tesla çin de üretiliyor ama Amerikan Malı değil mi.
Önemli olan Marka değeri kazanmak.