Yapmış olduğunuz işlem dekontlarını PM den iletebilirmisiniz
Tugaycan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de dolandırıldım, işlem hızlı süreceğini söylediği için trade arttırdı sonrasında ödeme bekle bekle bı türlü dönmedi ve sonunda beni de dolandırdı Bı daha işlem tam tamamlanmadan trade atmayacağımi öğrendim.