Yapmış olduğunuz işlem dekontlarını PM den iletebilirmisiniz
Ben de dolandırıldım, işlem hızlı süreceğini söylediği için trade arttırdı sonrasında ödeme bekle bekle bı türlü dönmedi ve sonunda beni de dolandırdı

Bı daha işlem tam tamamlanmadan trade atmayacağımi öğrendim.