Bilgisayar mühendisliğinin temel amacı yazılım öğretmek değildir, sadece müfredatta verilen dersleri bile iyi öğrenmek ufkunuzu açar, dünyanın kaç bucak olduğunu gösterir.Ben de üniversiteye başlamadan önce yazılım yaparak geçinirim kafasındaydım r10da da gördüğüm kadarıyla insanın eline para geçince herşeyi yaparım tribine giriyor 😀(ben de aynılarını yaşadım)